Menü
Kosár

Akkumulátor terhelő és teszter DHC 50113 / YT-8310

Akkumulátor terhelő és teszter DHC 50113 / YT-8310
Akkumulátor terhelő és teszter DHC 50113 / YT-8310
A webáruház kínálata eltérhet az üzlet kínálatától.
  • Elérhetőség: Készleten
  • Gyártó: YATO
  • Termékkód: AF100356
  • Mennyiségi egység: darab
12 000Ft
Nettó ár: 9 449Ft

Akkumulátor terhelő és teszter DHC 50113 / YT-8310

Ez az eszköz az akkumulátorok indítási képességét, illetve jelenlegi állapotát képes felmérni. 10 másodperces terhelés mellett, már képet kapunk akkumulátorunk állapotáról. Szerelőknek és cégeknek is ajánlott termék. Ez a terhelő képes 6V-os illetve 12V-os akkumulátorok tesztelésére. is. Ez az akkumulátor teszter 100A indítási áramerősséggel képes terhelni az akkumulátort.

 

Hogyan használja az akkumulátor tesztelőt?
1. Állítsa le a motort.
2. Csatlakoztassa a negatív (fekete) csipeszt az akkumulátor negatív pólusához, a pozitívet (piros) a pozitív pólushoz.
3. A műszer most jelzi az akkumulátor kapocsfeszültségét. Ha a leolvasott érték kisebb 12,4 (6,2) Voltnál, ajánlatos az akkumulátort feltölteni. Ha az újra töltés következtében a feszültség nem éri el a 12,4 (6,2) Voltot, az akkumulátor hibás.
4. Olvassa le az akkumulátorról a megadott hidegindító áramát (CCA jelölés az akksin). A DIN, illetve IEC szerint hidegindító áramokat az alábbiak szerint számíthatja át jó közelítéssel SAE->CCA-ra:
[SAE]=~[DIN] * 1,428
[SAE]=~[IEC] * 1.190

5. Nyomja le a terhelő kapcsolót 10 másodpercig, majd olvassa le a feszültséget a műszerről.

FIGYELEM! Bekapcsolás után a készülék végét ne fogja meg, mert égési sérüléseket okozhat!
 

Terhelési teszt értelmezése:

Műszer állása a 10. másodperc végén

Akkumulátor állapota

A mutató a CCA-nak megfelő zöld mezőben van

Akkumulátor jó

A műszer mutatója észrevehetően tovább mozog és/vagy a CCA-nak megfelelően a piros mezőben van

Az akkumulátor hidegindító képessége nem megfelelő. Az akkumulátor hibás

Két mérés között hagyja a műszert kihűlni, 5 perc alatt maximum 3 mérést végezzen!

 

Akkumulátor feszültsége

Akkumulátor töltöttségi szintje

11,7V, vagy ennél kisebb érték

0%

12.0V

25%

12.2V

50%

12.4V

75%

12.6V vagy ennél nagyobb

100% feltöltött

Töltési rendszer tesztelése (12V-os járműveken)

Ez a teszt a generátor/szabályzó feszültséget méri. Alul- vagy túltöltés gyenge teljesítményhez és rövid akkumulátor élettartamhoz vezet.

A teszthez melegítsük elő a motort, hogy üzemi hőfokon legyen.
1. Csatlakoztassa a műszer csipeszeit a fentebb leírtak szerint az akkumulátorhoz.
2. Kapcsolja ki a világítást és a kiegészítő felszereléseket (autó hifi… stb…).
3. Járassa a motort 1500-as fordulatszámon.
4. NE NYOMJA BE a műszer terhelő kapcsolóját!
5. Olvassa le a feszültséget. A métermutatónak a zöld (OK) mezőben kell állnia.
6. Kapcsolja be a fényszórókat, tekerje maximumra a ventilátort, illetve az összes terhelő berendezést az autóban. A mutatónak minden esetben ZÖLD-ben kell maradnia.
7. Ha a mutató a piros mezőbe lendül át, akkor a töltésrendszer hibás, vagy nem kielégítő.

Letöltések
Akkumulátor terhelő villa DHC 50113 Használati útmutató (PDF)letöltés
A termék jelenleg nincs raktáron. Adja meg e-mail címét alább, és értesítjük, amint a termék elérhető lesz.
Név
E-mail