Dízel üzemanyagrendszer‑tisztító koncentrátum szűrőházba, 325 ml Wynn’s Diesel Clean‑Up

Dízel üzemanyagrendszer‑tisztító koncentrátum szűrőházba, 325 ml Wynn’s Diesel Clean‑Up
- Elérhetőség: Készleten
- Gyártó: Wynn's
- Termékkód: AFHM30W25241
- Mennyiségi egység: darab
- EAN: 5411693252419
Dízel üzemanyagrendszer‑tisztító koncentrátum szűrőházba, 325 ml Wynn’s Diesel Clean‑Up
A dízelmotorok üzemanyagrendszerében idővel lerakódott korom, kormozódás és oxidáció csökkenti a porlasztás minőségét, növeli a füstöltet, csökkenti a teljesítményt és növeli a fogyasztást. A Wynn’s Diesel Clean‑Up egy erősen koncentrált professzionális adalék, amelyet közvetlenül a fűtőszűrőházba kell adagolni*, hogy közvetlenül és intenzíven tisztítsa a befecskendezőt, üzemanyag‑pumpát, szűrőt, üzemanyag‑vezetékeket és az égéstérhez kapcsolódó rendszereket.
A formulája hatékonyan eltávolítja az égéstérben és a porlasztókon lerakódott fekete koromrétegeket, segít visszaállítani a gyári porlasztási képet, javítja a tömítettséget és a kompressziót, csökkenti a füstölést és kipufogógáz‑emissziót, valamint megnöveli a hidegindítás hatékonyságát. Használatával javul az égés, visszatér a motor lágyabb járása, alacsonyabb lesz az üzemanyag‑fogyasztás, mindezt anélkül, hogy a DPF‑et vagy turbot károsítaná.
Műszaki jellemzők
-
Terméktípus: Dízel üzemanyagrendszer‑tisztításra koncentrált adalék
-
Kiszerelés: 325 ml fémdoboz (PN 25241)
-
EAN / cikkszám: 5411693252419 / W25241
-
Alkalmazás: Ne használható közvetlenül a tankba – csak fűtőszűrőházba töltendő!*
-
Hatás: Csökkenti a fekete füstöt, javítja a porlasztó működését, tisztítja és kenőanyaggal látja el a pumpát és vezetékeket
-
Kompatibilitás: Minden dízelmotorral, turbóval vagy anélkül, DPF és katalizátor utánkezelő rendszerekkel is kompatibilis
Felhasználási előnyök
-
Visszaállítja az injektorok gyári porlasztási mintáját
-
Csökkentheti a füstöt és a károsanyag‑kibocsátást
-
Javítja a hideg‑ és melegindítás minőségét, simább járást biztosít
-
Elekrofizikai tisztítás helyett célirányos megoldás a szűrőházon keresztül
-
Kenést biztosít a szivattyúnak és az üzemanyag‑vezetékrendszernek
-
Használata évente egyszer vagy kb. 10 000 km alatt javasolt
Használati útmutató – lépésről lépésre
-
Melegítsd fel a motort üzemi hőmérsékletre, majd kapcsold le.
-
Távolítsd el a fűtőszűrőt vagy szűrőházat, ürítsd ki.
-
Öntsd bele a teljes 325 ml‑t a szűrőházba – NE a tankba!*
-
Szereld vissza a szűrőt, indítsd be a motort.
-
Vezess legalább 3 km‑t mérsékelt tempóban, hogy az adalék végigjárja a rendszert
-
Gyakoriság: legalább évente, vagy 6–12 havonta, illetve nagyobb futásnál érdemes megismételni
*Mi az a fűtőszűrőház?
A fűtőszűrőház a dízel üzemanyagszűrő házát jelöli, amely gyakran tartalmaz előmelegítő (fűtő) funkciót is. Ez főleg a téli időszakban, hidegindításnál fontos, mivel a dízel üzemanyag hidegben hajlamos besűrűsödni (paraffinkicsapódás), ami gátolja a motor beindítását.
Ez az egység tehát:
-
Tartalmazza a dízel üzemanyagszűrőt, ami kiszűri a szennyeződéseket (víz, rozsda, korom stb.)
-
Beépített fűtőszálat vagy üzemanyagmelegítőt tartalmazhat, amely felmelegíti a gázolajat hidegindításkor
-
Szűrőcsere esetén eltávolítható vagy feltölthető – és ilyenkor lehetőség nyílik közvetlenül ide önteni koncentrált adalékot, mint pl. a Diesel Clean‑Up
Hol található?
A legtöbb modern dízelautónál a fűtőszűrőház:
-
A motortérben található, gyakran műanyag vagy fémdobozban
-
A befecskendező rendszer előtt helyezkedik el
-
Egyes típusoknál az üzemanyagtank közelében is előfordulhat
Miért öntjük ide az adalékot, nem pedig a tankba?
A fűtőszűrőházba öntött adalék:
-
Közvetlenül és töményen jut el az injektorokhoz
-
Gyorsabb és erősebb hatást biztosít, mint ha a tankban hígulna fel
-
Szakszerű alkalmazás: szerelők így tisztítják célzottan a porlasztókat, nem egész rendszerre hígítva
Használat során mire figyelj?
-
Győződj meg róla, hogy tényleg külön álló szűrőházról van szó (általában van műanyag sapkája, lecsavarható).
-
A teljes üzemanyagszűrőt ürítsd ki előtte (az adalék önmagában megy bele).
-
Töltsd fel a flakon tartalmával, ne keverd mással!
-
Indítsd be a motort, hogy az adalék végigmenjen a porlasztókon.
-
Ne tankolj addig, míg az adalék ki nem ürül – így a koncentráció nem csökken le.