Carmotion autós termékek
Egy dinamikusan fejlődő lengyel cég, amely főként személygépkocsikhoz és tehergépjárművekhez való kiváló minőségű autóipari kiegészítők tervezésével, gyártásával és forgalmazásával foglalkozik.
A cég az alapítása óta az autóiparban tevékenykedik. 2003-ban az autótartozékokra helyezték a hangsúlyt, amikor JAMAX néven kezdték el árusítani őket, főként különböző weboldalakon keresztül. Néhány év alatt sikeresen fejlesztették értékesítési tevékenységüket, amelynek köszönhetően 2007-ben együttműködést alakítottak ki különböző hazai és külföldi gyárakkal a mennyiségi és választékigény kielégítése érdekében.
2010-ben az e-kereskedelemben elért optimális eredmények után a cég úgy döntött, hogy fokozatosan bezárja ezt az értékesítési csatornát, és áttér a disztribúciós modellre. 2012-ben névváltoztatás után létrejött a CARMOTION márka. A termékkínálat dinamikus fejlesztése során a cég minden tőle telhetőt megtett annak érdekében, hogy a jó minőségű termékek és az ár aránya a lehető legmagasabb szinten legyen. Ez a stratégia bizonyult a megfelelőnek, és ez lett a cég jövőbeli mottója.
A jó minőségű világítási elemek iránti piaci keresletre reagálva 2012-ben megalakult a VISION márka, amely halogén-, xenon-, LED-lámpákat és különféle perifériás termékeket kínál, mint például aljzatok, kábelek és xenon világítási kiegészítők.
Az elkövetkező években folyamatosan fejlesztették termékkínálatukat, figyelve a piacot és meghallgatva a vásárlók kéréseit. Az új és modern autók számának növekedésével az országban jelentősen megnőtt a kereslet a prémium termékek iránt. A mobileszközök különösen fontos részévé váltak a járművezetők mindennapi életének. Ennek megfelelően a cég létrehozta a WAYME márkát, amely a legmagasabb minőségű termékeket kínálja, amelyek támogatják az autóban lévő különféle mobil eszközöket, versenyképesek a jól ismert globális márkákkal.
Az évek során különböző márkájú ablaktörlő lapátokat forgalmaztak, de minőségi problémákkal és beszállítói kereskedelmi tevékenységekkel is szembesültek, amelyek nem mindig feleltek meg a cég elképzeléseinek. Ezért 2018 elején bevezették a BLOOM ablaktörlő lapátokat, mint következő saját márkájukat.
A cég közel 4500 terméket kínál, beleértve a saját márkás termékeket - CARMOTION, VISION, BLOOM és WAYME. Emellett számos elismert márka termékeit is forgalmazzák.
A cég törekszik a termékek és a csomagolás minőségének, megjelenésének folyamatos fejlesztésére, figyelembe véve az ügyfelek elvárásait. Dolgoznak egy forgalmazói hálózat kialakításán annak érdekében, hogy új területeket érjenek el, és közelebb kerüljenek az ügyfelekhez.
A cég tudatában van annak, hogy elvei nem valósíthatók meg azonnal, ezért a folyamatos és következetes munkára, valamint a hosszú távú kapcsolatok kiépítésére összpontosítanak minden beszállítóval, partnerrel és ügyféllel. Dinamikus és modern üzletfejlesztési stratégiájuk alapján igyekeznek nyitottak maradni az újdonságokra, és érzékenyen reagálni az ügyfelek és partnerek igényeire.