Főoldal
Gyártóink, beszállítóink
Webáruházunk üzeletszabályzata
GY.I.K
autofejlesztes.hu Cégismertető
Kapcsolat
Autoglym autóápolási termékek
autofejlesztes.hu facebook oldal
Legújabb termékeink
Turtle Wax Carnauba autó viasz 500ml FG7898
Turtle Wax Carnauba autó
2,500Ft
tovább
Akciós termékeink
Kapcsoló áramtalanító 12-24V 300A
Kapcsoló áramtalanító 12-24V
1,990Ft
tovább
AJÁNLOTT TERMÉKEINK
Nano autósampon koncentrátum vízlepergető adalékkal 250ml 136250
Nano autósampon koncentrátum
980Ft
tovább
Autóápolás
Autófelszerelés beltér
Autófelszerelés külső
Egyéb kiegészítők
Elektromos autófelszerelések
Szerelés
Szerelési segédanyagok
Szerelési vegyianyagok
Világítás



Üzletszabályzat

Tisztelt Vásárlónk!

Kérem szánjon néhány percet ennek az oldalnak az elolvasására, mert fontos információkat tartalmaz az Ön érdekeit szolgálva, illetve működésünkkel kapcsolatban! Ezen az oldalon minden lényeges információt összegyűjtöttünk, mely érinti Önt.

Általános Információk:


A hozzánk hétköznapokon 13:00 óráig eljuttatott rendeléseit a következő munkanapon postára adjuk (amennyiben a terméket tudjuk raktárról adni), mely Magyarország egész területén 1 munkanapon belül célba ér. Tehát a rendelését akár 48 órán belül kézhez kaphatja, amennyiben van raktáron a termék! (a szállítási költségeket lejjebb találja meg az oldalon feltüntet árak ezt nem tartalmazzák).
A később érkező rendeléseket csak a következő munkanapra tudjuk vállalni. Minden esetben ügyfélszolgálatunk (elsődlegesen) e-mailben másodsorban telefonon (ha gond lenne a rendelésével) értesíti Önt arról, ha rendelésében olyan termék található, mely beszerzés alatt áll, vagy elfogyott. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon, illetve igény szerint felfüggesszük a rendelést az áru(k) beérkezésig.
Garantáljuk, hogy minden esetben a vevő érdekeit tartjuk szemelőtt!

Szállítási Költségek:


Rendelések teljesítésére csak magyarországi címre tudjuk vállalni.

Sajnos külföldre nem tudunk terméket küldeni.

Az alábbi táblázat mutatja meg az utánvételes, illetve az előreutalás alapján fizetett összeg szállítási költségét.

Ha az áru értéke: Szállítási költsége Szállítási zóna
1-20.000Ft-ig 1190Ft Országos
20.001Ft-tól Ingyenes azaz 0Ft Országos

Rendelés menete:

Telefon:
Rendelését leadhatja telefonon is, melynek menete, hogy kiválassza azt a terméket, melyet megszeretne vásárolni és feljegyzi a cikkszámát (AF......). Felhívja ügyfélszolgálatunkat (06/70-60-666-60) az üzlet nyitvatartási idejében, melyet a kapcsolat menüpont alatt olvashat és bediktálja rendelését.
(FIGYELEM! Telefonon leadott rendelés esetében nem érvényesíthető az ÁFSZ-nek elállási jogszabálya! Hanem, az aktuális kereskedelmi jogszabály minősül elfogadottnak.

Interneten:
Az oldalunk webáruházként működik, így interneten ügyfélszolgálat segítsége nélkül a nap 24 órájában megrendelheti a termékeket.

Áruk kiszállítása és Személyes átvétel:

Webáruházunk a Magyar Posta Zrt. csomagközvetító partnerével dolgozik, mely sokkal előnyösebb, mint a futárszolgálat és nem kerül többe.

A logisztikai kivitelezést COMPLEXPRESS LOGISZTIKA Kft. végzi. A csomagok rajtuk keresztül kerülnek kézbesítésre.

Cím: 2013 Pomáz, Mártírok útja 12/A ; Cégjegyzékszám:13-09-111448 ; Adószám:12132553-2-13)

Utánvételes csomag kézbesítése:


A leadott rendeléseket, rendszerint utánvételes kézbesítéssel juttatjuk el ügyfeleinkhez, ami annyit jelent, hogy a termék átvételekor kell megfizetni az áru(k) ellenértékét, illetve az esetleges szállítási díjat. A csomag kézbesítését, a helyi Posta szállítja ki a megadott címre. A feladott csomagok rendelkeznek értékbiztosítással, így ha átvétel előtt sérülést talál a csomagon, kérem jegyzőkönyveztesse. Erről a kézbesítő ad pontos tájékoztatást.

Előre utalásos kézbesítés:


A megrendelt áru(ka)t kérheti úgy is, hogy előre elutalja számunkra a rendelése végösszegét, így átvételkor nem kell fizetnie semmit. Az utaláshoz szükséges adatokat e-mailbe küldjük el, miután rendelését összeszedtük és elkészítettük. A pénz beérkezését követően a rákövetkező munkanapon adjuk postára csomag formájában.

Személyes átvétel:

A befoglalt termékeket SMS visszaigazolásunk után
a IV. ker István út 3. sz. alatt levő átvételi pontunkban tudja átvenni (10 emeletes ház hátulján, üzlethelységünkben).
Nyitvatartásunk a szokványostól egy kicsit eltérő.

Hétfőtől - Péntekig:
d.e.: 10:00 - 13:00-ig
d.u.: 16:00 - 19:00-ig

Szombaton:
10:00 - 13:00

(ha a szombat munkanapnak minősül, akkor is a szombati nyitvatartásunk van életben.)

(Sajnos az átvételi pontunkon nem áll rendelkezésre árukészlet, kizárólag SMS visszaigazolásunk után lehet átvenni a megrendelt termékeket.)

Reklamáció

Minden feladott küldemény rendelkezik árubiztosítással! Az esetleges szállításból keletkező károkat, legkésőbb 24 órán belül szíveskedjenek jelezni, ellenkező esetben a Megrendelőt, nem áll módunkban kártalanítani.

Amennyiben az áru átvételekor, már látható sérülés, abban az esetben a postán jegyzőkönyveztetni szíveskedjen. Minden esetben vigye magával a teljes kapott csomagot. Azaz a dobozt és a benne található összes tételt.

Akár minőségi, vagy mennyiségi különbséget állapítanak meg a felek a kiszámlázott tételek, illetve a leszállított áru között, akkor is kárfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni. A kárfelvételi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az átvett és a visszaküldött csomagok részletezett tartalmát, illetve a sérülés mértékét. A jegyzőkönyvet az áruszállítónak és az átvevőnek is alá kell írnia és egy példányát, a sérült csomaggal együtt vissza kell küldeni.

A reklamáció jogossága esetén a kérdéses tételeket jóváírjuk, garanciázzuk, vagy a következő vásárlás összegéből leszámítjuk.

Nem tekintendő reklamációnak a rendelés késői visszamondása, azaz a tárgynapi határidő ( 15 óra) utáni lemondás. A mindenkori tárgynapi határidőt kell az adás-vétel megkötésének, az idejének tekinteni.

Amennyiben utánvéttel fizeti ki a termékek árát, akkor minden esetben tartsa meg a csomagon talált elismervényt, mert ennek hiányában semminemű utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni a pénzügyi teljesítéssel kapcsolatban. A cégünk által tévesen kiküldött termékek szállítási költsége a mi azaz az eladó költsége.

A szállítások kapcsán felmerülő egyéb problémák esetén kérem, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal:

Telefonon: +36/70-60-666-60
vagy e-mailen: info@autofejlesztes.hu címen.

Elállási jog

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a rendeles@autofejlesztes.hu címen vagy a (+36/70) 60-666-60 telefonszámon mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Termék visszavásárlási garancia
Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben természetesen az áru értékére pénz visszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési módja a következő:
  1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét telefonon (+36/70-60-666-60) vagy e-mailben ( info@autofejlesztes.hu )
  2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem. Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk, ezen időn belül.
  3. visszajuttatja a terméket
    • ha ön törzsvásárlónk, arra is van lehetősége, hogy ügyfélszolgálatunkkal előre egyeztetve, a friss rendelésében, megjegyzésként is leírva problémáját és annak orvoslásának módját, a megrendelt termékek átvételekor a futárnak átadja, azon terméket sértetlenül, amit vissza kíván küldeni, a Magyar Postán keresztül visszajuttatja hozzánk. A beérkezést követően munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét és egyeztet Önnel. Van lehetősége arra, hogy piros postai utalványon visszaküldjük a termék értékét, vagy új rendelésnél írjuk jóvá azt. (Ha rendelkezik bankszámlaszámmal akkor el is tudjuk utalni az összeget)
    • A terméket az alábbi címre kellene visszaküldeni: Schwarcz András | 1043 Budapest, István út 3. I./1.

Kérjük, a csomagot standard postai csomagként adja fel (jelen esetben közel 1000Ft-ba kerül).

A szállítási költség a hatályos jogszabályok alapján a vásárlót terheli.

NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!

A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét és piros postai utalványon visszaküldi Önnek a termék értékét, vagy átutaljuk egy megadott számlára. A csomagban mindenképpen szerepelnie kell az általunk kiállított számlának vagy nyugtának.

Sajnos a szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni az elállási jog esetében kizárólag a termék ára kérhető vissza.

Az elállási jog nem érvényesíthető személyes átvétel esetén! Ebben az esetben kizárólag a hatályos jogszabályok szerint járunk el a termék visszavásárlását tekintve. De természetesen a terméket megtekintés után nem kötelező átvenni, minden következmény nélkül visszamondható a rendelés.

Csomag újrakézbesítése


Ha a Postás nem találja a megadott címen, akkor a értesítést hagy a megrendelő részére, vagy megpróbálja Önt felhívni a megadott telefonszámon (ezt az adatot megkapja a kézbesítő postás). Az értesítő tartalmazza a csomag számát amivel át tudja venni a csomagot a megjelölt postán!

Ha ilyen értesítőt Ön nem kapna és a csomagja 4 munkanapon belül nem érkezne meg, kérem lépjen velünk kapcsolatba egyeztetés véget.

Amennyiben egy címről kettő vagy több alkalommal is visszakapjuk a kiküldött csomagot, áruházunk fenntartja a jogot a további kiszolgálás megtagadására.

Szavatosság, Garancia


Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el.

A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 napon belül indoklás nélkül elállhat.

Az utóbbi időben számos törvényi változás történt a vásárlók jogaival és azok érvényesítésével kapcsolatban.

Új rendeletek születtek, ezzel egyidejűleg pedig jó néhány érvényét vesztette. Igen jelentősen szűkült a jótállásra kötelezett termékek köre, bizonyos termékkategóriáknál pedig 3.000 Ft-ról 10.000 Ft-ra nőtt az az értékhatár, amely fölött kötelező a jótállás. Megszűnt a korábban egyes kiemelt cikkcsoportokra vonatkozó 24 hónapos jótállás; időtartama immár egységesen 12 hónap. A jótállási jegy kötelező információtartalma is teljesen átalakult. A jövőben további törvényi változások képzelhetők el. Cégünk a jelenleg hatályos jogszabályok elvárásainak megfelelő feltételekkel biztosítja a jótállást a kijelölt termékekre.

A korábban kiadott Jótállási Jegyek nem használhatók fel az új előírásoknak már nem megfelelő szövegezésük miatt.

Minden érintett termékünk mellé új jótállási jegyet biztosítunk. Ez jellemzően a 10.000 Ft fogyasztói ár feletti termékek rendeletben meghatározott részét érinti. Ettől - a vásárlók javára - számos esetben eltértünk, elsősorban a SAL/Home árucsoport esetében.

A jótállási kötelezettség alá nem eső egyéb termékekre egységesen 24 hónap szavatosság vonatkozik. A törvényváltozások fontosak az eladó-végfelhasználó viszonylatban, de nem érintik az eddigi visszáru visszavételi ügyintézésünket. Kivonat a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet és a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet szövegéből: (hatályba léptek 2003. szeptember 1-én és 2003. november 22-én) "Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot." A jótállási kötelezettségvállalás Jótállási Jegy nélkül (vagy azt hiányosan kitöltve) is számonkérhető!

A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti a megadott minta szerinti adatokat. "Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indoklását a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni. Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót." A kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. "A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti." Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó köteles azt kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A jótállási jegyen fel kell tüntetni a vásárlót megillető jogokat, valamint az érvényesítés feltételeit. Az autofejlesztes.hu és üzemeltetője a termék által okozott károkért felelősséget nem vállal. Jelenlegi teljes kínálatunkból jótállásra kötelezett termékek a 72/2005.(IV.21.) korm. rendelet melléklete szerint:
  • motoros kéziszerszámok,
  • riasztó- és jelzőberendezések 10.000 Ft bruttó vételár felett,
  • rádiók, autórádiók, rádiós ébresztőórák, rádió adó-vevő készülékek... 10.000 Ft bruttó vételár felett,
  • DVD-felvevők és lejátszók, egyéni hangrendszerek és ezek tartozékai (erősítő, hangszóró, hangfal...)
  • mikrofonok és fülhallgatók 10.000 Ft bruttó vételár felett,
  • videokamerák 10.000 Ft bruttó vételár felett,
  • órák 10.000 Ft bruttó vételár felett.

Forgalmazott egyéb termékeink nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek!

Kereskedő felelőssége:


Az áruházunkban vásárolt termékek rendeltetésszerű használata során esetleg kárt okoznának Önnek , akkor ránk azaz a kereskedőre, hivatalos szakértői vélemény után az áru értékéig terhelhető az okozott kár továbbiakban az importőrt vagy a gyártót terheli a kár. Ilyen esetben lehetőséget biztosítunk, hogy az ügyfél a importőrrel kapcsolatba kerüljön.


A vásárlónak ilyen esetben megrendíthetetlen bizonyítékkal kell szolgálnia, hogy az esetlegesen okozott kárt a tőlünk vásárolt termék okozta. Ennek bizonyításának költsége a fogyasztót terheli.

Árak


Az oldalon feltüntet árak, bruttó végfelhasználói lista árak, melyek tehát tartalmazzák a 27%-os forgalom adót (viszont az esetlegesen felmerülő szállítási költséget nem).

ADATVÉDELMI NYILATKOZATUNKAT A IDE KATTINTVA OLVASHATJA EL!
bejelentkezés
0 tétel
    kosár | megrendelés